'Buat Habis Baik'

Kami ahli pengakap muda, 
Buat habis baik,
Patuh pada perintah Tuhan,
Raja dan Negara,
Membantu tiap masa, 
Patuh undang-undangnya

Menjadi seorang bakal guru, sememangnya pengetahuan berkenaan aktiviti kokurikulum perlu ada. Semester 3 ni PBM seangkatan diangkat menjadi penolong pemimpin pengakap kanak-kanak. Sememangnya mentor kami merupakan orang kuat pengakap dalam & luar kampus, jadi kami mentee2 diheret sekali join badan uniform berpengaruh di seluruh dunia ni yang dulunya dikenali sebagai Scout Boy diasaskan oleh Lord Baden Powell. Entry berilmu :)

Entry ini special untuk mereka yang tidak sabar-sabar mahu diuploadkan gambar kepengakapan mereka di sini. Let's take a view ^^

Sekali pengakap, selamanya berpengakap AHAHA (siddik xleh blah)

Girls ^^

Kepala angin

done uploading. Gambar selebihnya sila view folder masing2 noh..


Comments

shukew22.. haha. ni sid, bkn ija
Anonymous said…
bkpow gmbar ak duk tgah2...damnnnn...muka jambu,nk jual brapo sekilo tuuu!..hahahaa
shiemah el even said…
ak duk usha2.mane pic tuan punye blog nye..xnmpk pon
eEzzahAwang said…
Sid : aku show spesel muka mu..hahha
eEzzahAwang said…
incik anon aka pijie muka jambu serbuk asam tepi jalan. seriya sekepim.hahahhaha
Anonymous said…
im so gojes lebih2 lg duk sebelah cik lin.hahahaha
eEzzahAwang said…
HAHA. incik anon yang perasan tuh sila banyakkan bertaubat..ahhahahahah! kiut2 lorh pengangkak pompuan.yang paling hujung tuhhhhhhh
eEzzahAwang said…
Shiemah : oloh, aku hok kius skali buleh nye dok napokkk...oh, mugo aku kurus doh leni..hahahha
Anonymous said…
mane aci gmbr mg xdopp ee!!
dem3...xpuas ati...
hahahahha....
eEzzahAwang said…
hahah! gamba aku tebeng doh c2...aku abadikan mu lam belog aku ni nahhh..ahahha
shiemah el even said…
ok..da nmpak ur always-style-in-photo-buat gaya peace!haha
eEzzahAwang said…
Shiemah:gaya universal tuh..evergreen.haha

Popular Posts