Siapa sangka

Manusia ni kadang2 memang ada yang kita tak boleh nak ramal. Tapi ada je yang jenis stereotype. polow je pe yang common orang buat. Seriously orang yang sukar diramal nih kadang2 tindakan dorang akan buat kita terkejut. Meh nak kongsi satu cerita. Cerita lucu seorang manusia yang memang unpredictable..or..memang aku yang jenis stereo..??

Oke, buat makluman semua, hari ni BESTday aku ehe!jadi sebagai manusia paling gembira, aku memang selalu ternanti-nati hadiah. Kisah siapa sangka ni bermula hari selasa lepas..Tapak kaki aku menuju ke pejabat institut dengan muka excited nak pegi amik bungkusan 'someone' post HIK2!

Di pejabat..
Tuk..tuk..tuk..(ketuk pintu)
Salam akak, nak amik bungkusan (sengeh bergigi gigi)

nama??
NURUL EEZZAH!

oke,ada2..sain sini (sambil hulur buku log bungkusan kat aku)

TQ kakak!:))

bila dah dapat bungkusan, apa lagi, aku #ramas2(sensored) lah. guessing "ape ke benda lam nih.." rasa cam kain2 gitu..ehehehee..mesti tudung nih..EHHH takan besar sangat bungkusan tudung. HMMM...baju muslimah kot HIHI (sengeh lagi sampai xbrenti senyum hingga masuk asrama ^_________^)

"jangan bukak lagi sampai hari jumaat oke" dia pesan..

oke..sabarrr teramat tunggu jumaatt..

tik..tikk..tikk..11.59..seminit lagih before masuk jumaat..bungkusan hari selasa lepas dah ada kat tangan nih. Ready nak tarik salotape. Hiyah3! bekerja keras jari2 aku bukak bungkusan bunga2 warna kuning cam buruk2 sikit kaler dia. tiba2, ternampak kain biru. EH, biru nyah baju muslimah niii. Pelan2 tarik keluar.. 

HEH???
Panjang nyah baju muslimah??bukak betol2..HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHA! siapa sangka??baju kelawar..HAHAHHA LAWAK lah maktoyo. 3 hari aku duk pikir hape ke benda lah dalam bungkusan tu. rupa2nya baju kelawar HIHI anyway thanks a lot. Baju biru tu suit me nicely (n.n)

Siapa boleh terpikir kan semua ni kan? Baju kelawar sebagai hadiah brthday. HIHI Sweet betol!tak kira hadiah apa, yang penting ingatan & keikhlasan hati. Kamu pun pasti akan tersenyum lebar once dapat hadiah kan?mak saya ajar, orang bagi apa je, jangan sesekali merungut, dia bagi sebab dia ingat kita, sebab dia sayang kita, da cukup baik & sweet kan? sweet macam aku lah! HEHE 

TQ dear maktoyo, jajai n cekdo yang ingat saya. TQ for the very berulee sweet gifts. Tak lupa kawan2 beratur2 wish kt FB & SMS sampai aku tak berenti senyum hari nii! ^_____________________^

HAPPY BIRTHDAY TO ME! doa yang baik2 semuanya :)


Comments

Popular Posts